ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





لبامون

سلام

خواندن این شعر به افراد زیر هجده سال توصیه نمیشود!!!

 

لبامون

 

لبامون تو لب هم تنمون داغه و داغ

صدای نفس نفس پیچیده توی اتاق

دست تو دست همدیگه چه عجیبه حالمون

صدای جیرجیرکاست اون بیرون از توی باغ

 

لبامون تو لب هم مزهء قند و نبات

دست تو رو کمرم دست من لای موهات

توی آغوش توام سفت گرفتی تنمو

الهی فدات بشم که خماره اون چشات

 

لبامون تو لب هم با چشای نیمه باز

لحظهء خواستنه و التماسه و نیاز

پچ پچ یواشکی در گوش همدیگه

بیخودیم از خودمون مثل آدم تو نماز

 

لبامون تو لب هم وقت همراه شدنه

دلمون واسه یه چیز داره له له میزنه

دیگه طاقت نداریم صبرمون سر اومده

وقت ناز کردن تو وقت خواهش منه

 

لبامون تو لب هم عطر تو روی تنم

داره باز گر میگیره با زبونت بدنم

قصهء عشق و هوس داره تکرار میشه باز

دونه دونه باز میشه دکمه های پیرهنم

 

لبامون تو لب هم اتفاقای جدید

چند تا ضربه و تکون چند تا فریاد شدید

همه چی تموم شد و ساکتیم و بی رمق

این گناهمون رو هم کسی جز خدا ندید



نظرات شما عزیزان:

kamelia
ساعت14:46---2 دی 1391
سلام ..........وبت زیبا بود امیدوارم موفق بشی
نمیدونم چرا اما یه حسی بهم میگفت که یه شکستی خوردی که...
درهر صورت مطالبت خیلی قشنگ بودن
به وب من و عشقمم بیا عشقم امیره
اگر اومدی نظر بده دوست من
و اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
راستی الان که دارم اینو مینویسم خیلی دلم گرفته
برام دعا کن
بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |