ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خستـــــــــــــــــــم...

 خستـــــــــــــــــــم...

از دست خودم!!!

بعضی وقتا خودمو گم میکنم

کاش یکی باشه که منو پیدا کنه

خیلی دلم گرفته...

آهای خدا

بیا بجای من

ببین میتونی این وضعو تحمل کنی؟بیا و ببین که انسان بودن چقد سخته!!!

همش تو نمازو روزه خلاصه نمیشه!

تاحالا عاشق شدی؟منتظر کسی بودی؟دل به کسی بستی؟

تا حالا عشقت ممنوع بوده؟

خدا دیگه بسمه!چقد عذاب؟چقد دوری؟چقد هوس؟

آی مردم خوب گوش بدین...

من یه دخترم

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دختر...

هوس برای من (خط)خورده...

بسه دیگه ازم نخواین

خداجون به هرکی گفتم سلام، نگاه به جنسم انداخت

                    بسه،بسه،بسه!!!

خدایـــــــــــــــــــــــــــــا

(خوش بحالت که خدایی و دست هیچکس بهت نمیرسه)



 

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت18:29---17 اسفند 1390
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنی
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 18:12 | |