ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام

یه شعر دیگه

 

فایده نداره

 

فایده نداره زندگی اگه تورو نبینمت

وقتی کنارت نباشم تو لحظه های ماتمت

 

فایده نداره بودنم بدون دیدن چشات

مرگه فقط برای من قشنگترین راه نجات

 

فایده نداره این نفس وقتی همش آهه و آه

میخوام نباشم که تو هم دیگه نشه روزات سیاه

 

فایده نداره این حیات وقتی نباشی تو شبام

نشه تورو ببوسمت وقتی که میخوانت لبام

 

فایده نداره انتظار وقتی میخوایم و نمیشه

انگار قرار نیست عاشقا با هم بمونن همیشه

 

فایده نداره ما بخوایم و آدمای بد نخوان

هی ما بخوایم بهار باشیم دنیا همش بشه خزان

 

فایده نداره انتظار برای مال هم شدن

بهتره تا تموم بشه قصهء عشق تو و من

 

فایده نداره عاشقی وقتی همش شکستنه

درمون این اقبال بد یا رفتنه یا مردنه

 

فایده نداره شب و روز وقتی که با هم نباشیم

رفتن تموم عاشقا ما هم دیگه آخراشیم

 

فایده نداره پرزدن بدون بال ، بی همسفر

من نمیخوام که بودنم برات بشه یه دردسر

 

فایده نداره من دیگه خسته شدم میخوام برم

دوست ندارم تو هم دیگه هی بسوزی به خاطرم

 

فایده نداره هی بخوایم فریب بدیم دلامونو

بهتره انتخاب کنیم این راه حل آسونو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 15:4 | |