ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تازگیا

   

تازگیا عوض شدی حرفای خوب نمیزنی
همش پی یک بهونه همش تو فکر رفتنی
 
تازگیا نگاهمو مثل قدیما نمیخوای
دلت نمیخواد تند و تند برای دیدنم بیای
 
تازگیا دستای تو دیگه نوازش نداره
با من و با دستای من خیال سازش نداره
 
تازگیا غریبه ای وقتی که میخندی برام
دیگه واسه نرفتنم هرگز نمیوفتی به پام
 
تازگیا بودنتو داری میکوبی تو سرم
کوچیکترین حرف که میشه میگی که از پیشت میرم
 
تازگیا سر قرار دیر میای و هولی یکم
میگم چرا دیر اومدی میگی باشه بهت میگم
 
تازگیا نبود من دلت رو درد نمیاره
وقتی میگم میخوام برم دیگه چشات نمیباره
 
تازگیا اخم میکنی وقتی که میبینم تورو
منتظر یه فرصتی بهم بگی نمون برو
 
تازگیا پر شدی از کینه و خشم و انتقام
بهم میگی خیلی خرم اگه تورو بازم بخوام
 
تازگیا نمیدونم کی اومده تو زندگیت
گرگی شدی واسه خودت گذشت روزای سادگیت
 
تازگیا کارت شده فقط غرور و ادعا
یه آدم زرنگ میشی وقتی که میرسی به ما
 
تازگیا حتی به این راضی ای که من بمیرم
باشه برو پی خوشیت من از تو زندگیت میرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 14:41 | |