ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشقم...

دارم بتو فکر میکنم    به اینکه هستی منی

به لحظه های بودنت   تو این روزای بی کسیم

به اینکه تارو پودمی   عشق منی وجودمی

به زندگی کنار تو      یار همیشه خواستنی

میخوام بخاطر چشات   طنین زیبای صدات

گریه کنم تا که بیای    الهی قربون وفات

میخوام کنارم بمونی   تا جون داریم تا میتونیم

نیاد یه روز جدا بشیم   آخه بی هم نمیتونیم

تمام هستی منی      قسم به عمرو جوونیم

دوستت دارم تا زنده ام      عشق و امید وزندگیم     



نظرات شما عزیزان:

yekta
ساعت22:32---21 خرداد 1391



آهنگتون رو خیلی دوست دارم


ال اپای لیلان
ساعت15:20---21 خرداد 1391
سلام عزیزم وبت عالیست خیلی قشنگه اگه لینکم کردی خبرم کن تا لینک شوی در ضمن منو با اسم ال اپای لیلان لینک کن ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:11 | |