ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چرا؟....

امروز دلم تنگه برات تنگه برای خنده هات


بدجوری دیوونت شدم الهی من بشم فدات


دلم میخواد یه روز بیاد باهم بریم یه جای درو


یه جاییکه تنها باشیم منو توو اشک وسکوت


ولی انگارتو نمیخوای یه روز بی غصه سر کنم


همش اذیت میکنی همین روزا دق میکنم


یه وقتی ناراحت نشی از من واز حرف دلم


حقیقت ودارم میگم همینه تنها مشکلم


دیر میای و زودی میری از حرفامم هی دلگیری


دوست ندارم اینو بگم نمیخوام از دستت بدم نمیخوام از پیشم بری


میفهمی معنی منو؟میفهمی طعم بودنو؟


میفهمی وقتی که میگم پیشم بیا دیگه نرو


بخدا تنهایی غمه دلم داره جون میکنه


همین روزاست که بمیرم آخر هر عشق همینه


                  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:11 | |