ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گله

خداوندا چرا اینجوره دنیا        همیشه واسه من ناجوره دنیا

 

سر ناسازگاری داره با من   عجب جورو جفایی داره دنیا

 

تن وجان را برای یار دادم    همینه رسم دل دادن خدایا؟


من که با بیکسی خو کرده بودم    دل بی درد من خونه خدایا

 

دلم داغونه داغونه خدایا    چرا بخت دلم شومه خدایا

 

بهاره من زمستونه خدایا   دلم داغونه داغونه خدایا

 

خدارو شکر باز تنها شدم من   دلت راحت که باز رسوا شدم من

 

چشام لبریز از اشکه خدایا     نفس تو سینه میپیچه خدایا

 

دلم داغونه داغونه خدایا    دلم از غصه ها خونه خدایا 

 

همه با من خیال جنگ دارن     چرا دنیا اینجوره خدایا؟

 

دلم داغونه داغونه خدایا        دلم از غصه ها خونه خدایا

          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:11 | |