ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





امید

گلهای افتاب گردان با سری رو به زمین.


نا امید.مانند من.


چطور میتوانم تصور کنم.


تمام زندگی ام را بدون تو.


برای بدست اوردنت.


هر کاری میکنم.


بجز از دست دادن عزت نفسم.


و اگر این چیزی است.


که تو از من میخواهی.


تورا از دست میدهم.اینبار روی پاهایم میایستم.


حتی اگر چیزی درون من بمیرد.


برای بدست اوردنت-برای داشتنت.


هر کاری میکنم.


اما با درد انکار میکنم.





بله برای داشتنت-هر کاری میکنم.


اما تو را نمیخواهم.تو را نمیخواهم.


بدون عشق.


تو دو قلب نداری.


و نیمه ان نیز برایم کافی نیست.


و اگر نمیدانی چطور انتخاب کنی.


من برایت انتخاب میکنم.چه فرقی میکند...


اما بی اشتیاق.


و بی اینده.


کاملا تنها.در یک اسمان سیاه خواهم افتاد.


نمیخاهم خودم را بفروشم.


اما در حال مردنم.


توسط ماری گزیده شده ام بدون هیچ دارویی.


نا امید. اما هنوز یک انسان واقعی.


بله برای داشتنت-هر کاری میکنم.


اما نمیخاهم روح زشت داشته باشم.


بله برای داشتنت-هر کاری میکنم.









نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت17:04---8 شهريور 1391
نمیدونم کجا هستی دلت خوش....
بدون تنهایی ها منو تو خودم کشت......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:23 | |