ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





صداقت





سوختم خاکسترم را باد برد




بهترین یارم مرا از یاد برد.





.



.




.









.

.

.

روزی بود که اشعه های خورشید در حال کم رنگ شدن بودند.

و بخاطر اندوه سازنده خودشان افسوس میخوردند.

زمانی که اسیر شدم و کسی مرا ندید.

گرفتار چشم تو شدم.


فرصتی برای محافظت از خود.

در برابر عشق نداشتم.به همسن جهت

مطمئن و ثابت قدم رفتم و

مصیبتهایم در درد و رنج اغاز شد.

عشق کاملا مرا بی سلاح یافت.

و راهش را از چشمانم به درون قلبم باز کرد.

که جایگاه و دروازه اشک شد.

 

به نظرم عشق با من صادق نبود.

مرا با تیر زخمی کرد در همان حال.

به توی سراپا مساح.کمانش را نیز نشان نداد.










نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت22:38---29 شهريور 1391
سلام وبلاگت عالی
خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:23 | |