ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خاطرات...

لحظاتی در زمان است.

که به زمانی که اینجا بودی فکر میکنم.

یادآوریش برایم مشکل بود.

اما سعی بر با هم بودن بسیار عالی بود.

و حالا که نمیتوانم خود را ارام کنم،به عکسی نگاه میکنم.

متوجه میشوم آن زمان گذشته،

و ما تنها یکبار زندگی میکنیم...

و به یاد می آورم کسی را که میخواست.

خیالات را عملی کند...

روزهای رویاهای بزرگ بود...میدانی.

حتی خیالات هم واقعی بود.

اما بیاد نمیاورم اگر آنها

این،این چهره ها را اینجا داشتند.

به من نگو که دقیقا چنین است.

به من نگو که آنها چنین اند!

حالا که من برای فردایم دلتنگ نیستم.

 

 

 لیوان

 

 

همیشه نیازی هست برای نوشیدن چیزی

 

همیشه به لیوانی نزدیک نیاز است.

و حالا که دیگر نمیلرزم

نه حتی برای عشق...بله!...

من چیزی را میخواهم که ندارم

اما بیاد میاورم کسی را که میخواست

دنیایی بهتر از این!

بله،دقیقا توئی که داستان سرایی میکنی...

چه چیزی بیشتر از این میخواهی

و چه کسی اهمیت میدهد"چه کسی باخته"

قواعد این چنین است

زندگی این است!

باید همین گونه که هست بپذیری...

 

بله!!!!

 

حیرت اور!

 

حالت تهوع دارم!

 

از من قوی تر است

نمیدانم

اینجا بمانم،

یا بروم،

اگر بازگردم

اگر بازگردم در زمان کوتاهی،زمان کوتاهی...

زمان میخاد بگه که،

تو اینطوری خیلی خوبی،

اشتباهات مشخصی تو رو پخته تر کرده،

خودتو ناراحت نکن،

چند روز بیشتر نیست و همه چی به حالت عادی برمیگرده

 

اما اونا هیچ وقت از بین نمیرن.

همیشه میمونن تو.

خاطراتت از یکسال.

لحظاتی که یه خنده رو محو میکنه.

 

خاطرات...

 

خنده های بین ما.

هزاران گفتگو و لحظات دیوونگی.

نه،هیچوقت محو نمیشن.

اونا همیشه تو خاطرات میمونن.

فقط خاطر تو.

خاطراتت از یکسال.

لحظاتی که محو میکنه.

حتی یه خنده دیگه رو.

 

خاطرات...

 

بسیار زیبا هستند.

افکار و احساساتی که به تو میدن.

خاطرات...

 

 

خاطرات...

 

 

خاطرات...

 

 

خاطرات...

.

.

.

.

 

خاطره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:23 | |