ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





راستی

خوش بحالت نشستی اون بالا راحت و بی دغدغه به دور از درد جانفرسات ، بی نیاز از قرص و مداوا.... بد نمیشه وساطت منو هم پیش خدا کنیاااااااااااا
 
هیچوقت تصورشو نمی کردم روزگار این اندازه در حقم نامرادی کنه و تو رو از من ، من از تو دور کنه اما شد خیلی تلاش کردم که فاصلمون بشه به اندازه مسافتهای قابل تصور مثل؛ شهر به شهر یا کشور به کشور اما نشد بی فایده بود تا خدا نخواد هیچ برگی از درخت نمی افته ، سرنوشت تو پریدن و رهایی بود منم موندن و.....!
 
اینجا تنها جایی بود که می تونستم باهات صحبت کنم و با تایپ کردن تک تک کلمات  و جملات  واست به راحتی و به دور از چشم نامحرمان کور دل و کر گوش  اشک بریزم اما دیگه اینجا هم بدلایلی خفقان آور شده بعضی دردها و رنج ها متعلق به فضای سینه ست . پس اومدم به این کلبه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:29 | |