ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تلافی

سلام

خیلی مخلصم

 

تلافی

 

به تلافی فریبت عشق واقعا عجیبت

میرم و از رفتن من اشک شب میشه نصیبت

 

به تلافی تمام شبهایی که تنها موندم

میرم و عشقتو ای یار از توی دلم پروندم

 

به تلافی بدیهات همهء سیاهدلیهات

من میرم واسه همیشه از تموم روز و شبهات

 

به تلافی تمام التماسام و تمنام

من میرم تا نوبتت شه که بیوفتی جلوی پام

 

به تلافی نبودت قلب از سنگ حسودت

میرم و شکسته میشه روح و قلبت و وجودت

 

به تلافی تمام منتظر موندنای من

میرم و خاطره هامون منو یاد تو میارن

 

به تلافی دروغات اون همه وعده و قولات

میرم و یه عالمه غم واست از من میشه سوغات

 

به تلافی تمام گریه هام برای چشمات

میرم و برام مهم نیست نگاه غرق تمنات

 

به تلافی غرورت دستای همیشه دورت

میرم و دیگه نمیشم تو شبات سنگ صبورت

 

به تلافی تمام خنده هات بر من ساده

من میرم چونکه میدونم واسه من رقیب زیاده

 

به تلافی خیانت اون همه کینه و نفرت

میرم و باقی عمرت میگذره با آه و حسرت

 

به تلافی تمام گریه هایی که میکردم

میرم و بدون که هیچوقت عزیزم برنمیگردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |