ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عنوان....ندارد!

خسته شدم از بافتن خیالی که هر صبح میفهمم اندازه ی تنم نیست!
انگار صبح که میشود ، "خیال" کم می آورم !

دلم یک "تو"ی "واقعی " میخواهد !
آنقدر واقعی که سرت را روس سینه ام محکم  لمس کنم!
آنقدر واقعی که در آغوش تو تا صبح از روزهای جدایی "گلایه "کنم !
و آنقدر خیال انگیز که تو با لبخندی گرم در گوش من بگویی"دیگه حرفی از گذشته نزن"

ولی انگار اما اینبار هم به خیال ختم شد...!
به این آرزو های "محال"
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:25 | |